Vyhľadávanie

Práca alebo koníček?

11.10.2010 15:23

 

Dostal som ponuku na spoluprácu pri tipovaní športových udalostí. Keď som si pozrel podmienky, tak sa mi to zapáčilo, zaregistroval som sa v internetovej stávkovej kancelárii BWIN,  začal som tipovať a čuduj sa svete - som v pluse. Tipujú sa len nerozhodné výsledky futbal a hokej. Tipy dostanem zadarmo na e-mail. Natipujem každý zápas samostatne za 1 EURO.

Keď tip, ktorý dostanem zadarmo vyhrá, až potom pošlem 50% z výhry autorovi. Zaslali mi zadarmo aj stratégiu tipovania, ktorá zabezpečí 100% bezstratovosť. Môžem podať tipy za koľko chcem a to znamená, že vyhrám podľa toho koľko vložím, ale autorovi posielam len 50% z výhry za vklad 1EUR.

príklad: ak je kurz na remízu 4,00 a padne, tak autorovi pošlem 1,50 EUR.  

kurz 4,00 - vklad 1EUR; výhra = 4 EURA; zisk 3 EURA ; 50% z 3EUR = 1,50EUR.

Ak si však vsadím pri kurze 4,00 za 10EUR, tak autorovi posielam zasa len 1,50EUR a môj čistý zisk je 30-1,50= 28,50EUR.  To je zaujímavé však. Asi preto som v zisku za veľmi krátku dobu. Vrelo Vám to odporúčam vyskúšať ako finančné prilepšenie do domácnosti. Nemusíte sa nikde registrovať a pracujete z domáceho počítača.    Rozhodne je to neporovnateľne výhodnejšie ako tipovať loto, keno a podobne. Svoje skúsenosti, ak prejavíte záujem, môžem zverejňovať.

Ak sa rozhodnete takto pracovať z domu, tak napíšte do kolonky predmet na e-mail: mawosko@gmail.com toto:

„Zadarmo chcem dostávať tipy“ a e-mailový kontakt, na ktorý chcete tipy dostávať.  Obratom dostanete prvý tip. Ak bude správny, tak pošlete 50% z čistej výhry pri vklade 1 EUR autorovi na jeho účet.