Vyhľadávanie

Zdravie s OKG

26.10.2010 16:48

 Prajem Vám krásny deň,

Zastupujem spoločnosť OKG, ktorá dodáva čisto prírodné výrobky vyrobené podľa receptúr starej čínskej medicíny podporujúce zdravie, celkovú odolnosť  a synergiu zdravia celého tela. Pomáhajú zlepšiť a ochrániť si to najcennejšie čo máme, svoje zdravie.

OKG je firma pochádzajúca z Čiech kde funguje a pomáha ľuďom už niekoľko rokov a na Slovensko sa dostáva až teraz. Sú to výrobky výhradne na prírodnej baze, ktoré pomohli už veľa ľuďom vyliečiť si rôzne choroby a zlepšiť si zdravotný stav, dokonca veľa ľudí to začne predávať. Po zaregistrovaní dostávate až 40-50% zľavy na výrobky, ale nikto Vás nebude nútiť do predaja, ak sa sami nerozhodnete. OKG je vhodné pre deti už od 3 rokov, tehotné ženy, kojace mamičky, mladých i starých ľudí, stačí si len pozrieť stránku

www.okg-family.cz

 a dozviete sa viac o firme aj o ľuďoch, ktorým zmenila život. Prečítate si o ľuďoch, ktorých vyliečila z ekzému, cukrovky, vysokého cholesterolu, kolísavého tlaku, nefunkčnej štítnej žľazy, napríklad veľa ľudí začne chudnúť po užívaní najpredávanejšieho výrobku Emulipsu, ktorý napomáha vrátiť žlčníku správnu funkciu a činnosť..

Keďže sám som onkologický pacient, mám za sebou ťažkú operáciu hrubého čreva v roku 2004 a následnú chemoterapiu, dlho som hľadal niečo čo by mi pomohlo z môjho trápenia. A chvála Bohu našiel som práve výrobky OKG, ktoré mi pomohli. Teraz je už 6 rokov od vtedy keď mi zistili rakovinu hrubého čreva a v roku 2009 keď som si myslel, že to mám už za sebou,  mi zistili zvýšené hodnoty markerov a tak som bol na špeciálnom vyšetrení vnútorných orgánov a žiaľ zistili mi nález na pľúcach. Už som bol pripravený na operáciu a práve vtedy som sa dozvedel o výrobkoch OKG. Preštudoval som si ich stránku www.okg-family.cz na internete, hneď som sa zaregistroval a začal som užívať odporúčané výrobky OKG. Teraz je už rok odkedy mi zistili nález na pľúcach a nebol som na žiadnej operácii a pľúca mám čisté. Moja ošetrujúca lekárka sa vyjadrila citujem „ toto je snáď zázrak“, ja viem, že nie zázrak, ale OKG. Začal som športovať a stále užívam výrobky OKG. Teraz sa cítim výborne.  

Týmto Vás chcem poprosiť, ak si vážite svoje zdravíčko a chcete si ho chrániť začnite používať tieto naozaj skvelé výrobky, alebo ak si chcete dokonca zarobiť pekné peniažky, pozrite si stránku www.okg-family.cz a prečítajte si o našej firme viac. Garantujem Vám, že to neoľutujete!

S pozdravom,

Váš nezávislý distribútor OKG: www.okg-family.cz

Registračné číslo: 03-004011
Marcel Mikula
Tel:     +421 918 524 959
E-mail:  hasicibn@gmail.com
Skype:   Marcel Mikula